Po odoslaní Vašej objednávky, Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail s obsahom Vášho košíka a číslom objednávky na Vami zadaný e-mail. Deň pred doručením Vašej objednávky Vám bude zaslaný e-mail o vybavení Vašej objednávky. V deň doručenia tovaru k Vám, bude zaslaná informačná SMS a kuriér Vás bude kontaktovať
Napíšte nám na e-mail: info@villo.sk odkaz s číslom faktúry a s požiadavkou o výmenu tovaru a zašlite tovar k nám aj s kópiou dokladu na adresu z faktúry s vyplneným formulárom, ktorý nájdete v spodnej časti nášho webu.
Výmeny tovaru, ktoré sa zasielajú prostredníctvom kuriéra GLS budú hradené kupjúcim v maximálnej výške 3,90 eur s DPH za prepravné náklady za každý zaslaný balík. K tovaru na vrátenie priložte krátky popis výmeny a číslo faktúry s uvedenou adresou pre spätné dodanie výmeny. Tovar nesmie vykazovať známky opotrebenia a musí byť zabalený v pôvodnom obale. Výmena tovaru sa realizuje maximálne do 14 dní od zakúpenia tovaru.
PICK RETURN-SERVICE: ak nemáte možnosť zaslať tovar kuriérom priamo k nám, objednám Vám službu ktorá Vám zabezpečí vyzdvihnutie tovaru na vrátenie priamo u Vás / s poplatnená služba 3,90 eur s DPH, bez ďalších poplatkov /
EXCHANGE-SERVICE: / len pre firemných partnerov / ak nemáte možnosť zaslať tovar a žiadate od nás výmenu tovaru objednáme Vám službu ktorá Vám zabezpečí doručenie nového tovaru / napríklad výmeny veľkosti tovaru za iný/ ale zároveň od Vás vyzdvihne balík ktorý nám chcete vrátiť / spoplatnená služba 3,90 eur s DPH, bez ďalších poplatkov /
Všetko vybavíme za Vás, stačí zaslať informačný e-mail o ktorú službu máte záujem s miestom a dátumom vyzdvihnutia s Vašimi kontaktnými údajmi - zabalíte balík a my Vám zašleme kuriéra, ktorý doručí balík naspäť k nám
Doprava tovaru na pobočku | ZDARMA |
Doprava tovaru kuriérom GLS nad 50 eur | ZDARMA |
Doprava tovaru kuriérom GLS do 50eur | 3,90 eur s DPH |
Dobierka | ZDARMA nad 50 eur - do 50 eur + 2,50 eur s DPH |
Na čo si musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť ak je zásielka poškodená ?
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí tovaru od prepravcu. Neskoršie reklamácie kuriér GLS ani naša spoločnosť neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená naša originálna páska villo & epracovneodevy.sk, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás e-mailom na info@villo.sk alebo na infolinku 0950 595 487