E-mail:
Heslo:

Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Váš e-mail:

Zabudnuté heslo.

Na Vašu e-mailovú adresu boli úspešne odoslané prihlasovacie údaje.

Reklamácia tovaru

Ako reklamovať tovar ?

  • Reklamáciu vybavujeme čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadov môžu trvať v lehote max. 30 dní
  • Tovar musí byť čistý, oblečenie opraté a obuv dôkladne vyčistená.
  • V prípade, ak nám zašlete tovar špinavný alebo znečistený, reklamácia bude z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá !
  • Ak je to možné, zašlite nám fotografiu poškodenia pred odoslaním reklamovaného produktu k nám, urýchlite tým celý proces
  • Tovar nám môžete zaslať poštou / nie na poštu / alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
  • Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLNTE FORMULÁR. / Formulár nájdete v spodnej časti  Odstúpenie od zmluvy

Najčastejšie reklamovaný produkt   " OBUV "

Všeobecne platí :

  • Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia obuvi. OPOTREBENIE výrobku je často spôsobené nadmerným a častým používaním bez ošetrovania podľa pokynov priloženého letáku.
  • Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu a tím bola ponechaná možnosť objektívneho posúdenia alebo možnosť vady opraviť.
  • Záručná doba 2 roky na tovar, sa nemôže zamieňať s opotrebením výrobku ako je uvedené vyššie
  • Záručná doba 2 roky na tovar, neznamená, že obuv musí pri akomkoľvek používaní vydržať uvedený čas, ktorý môže byť podstatne kratší ako 2 roky
  • Obuv nemá vykazovať známky popraskania a vysušenia  vrchnej kože / v prípade ak sa jedná o celokoženú obuv /, ktorá je spôsobená nedostatočnou údržbou
  • Obuv v prípade reklamovania podrážky, musí byť reklamovaná bez zbytočného odkladu, teda nesmie sa vada prehlbiť na neodstraniteľnú a tým zamedziť výrobcovi zistiť príčinu poškodenia obuvi.

Vyzdvihnutie tovaru našim kuriérom

1. U prepravcu GLS zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod. Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa sním dohodnúť na čase vyzdvihnutia tovaru.

2. Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek / napr. do práce /

3. Kuriér nalepí na Vami pripravený - zabalený balík prepravný štítok, ktorý bude mať nachystaný na základe nahlasenia prepravy cez náš systém. Do 24 hod nám kuriér tovar doručí.

4. Za uvedenú službu zaplatíte len 3,90 eur s DPH / odrátaná z vrátenej sumy za vrátený tovar /

Zaslanie tovaru poštou

1. Tovar nám pošlite na adresu: Ing. Viliam Bezák villo pracovné pomôcky, Pod Kalváriou 4316/81 A, 955 01 Topoľčany s uvedeným kontaktom pre kuriéra 0948 488 560

2. Cena listovej zásielky je cca 3 eurá

3. V rámci nového systému pošta už nadrozmerné listové zásielky nedoručuje
     Tovar je nutné zaslať priamo k nám na predajnňu - nie na poštu

Pošlite nám správu pomocou formulára

Meno a priezvisko
Spoločnosť
Telefón
E-mail
Počet ks rúšok
Farba
Vaša správa