Reklamácia tovaru

Ako reklamovať tovar ?

  • Reklamáciu vybavujeme čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadov môžu trvať v lehote max. 30 dní
  • Tovar musí byť čistý, oblečenie opraté a obuv dôkladne vyčistená.
  • V prípade, ak nám zašlete tovar špinavný alebo znečistený, reklamácia bude z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá !
  • Ak je to možné, zašlite nám fotografiu poškodenia pred odoslaním reklamovaného produktu k nám, urýchlite tým celý proces
  • Tovar nám môžete zaslať poštou / nie na poštu / alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
  • Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLNTE FORMULÁR. / Formulár nájdete v spodnej časti  " Odstúpenie od zmluvy "

Najčastejšie reklamovaný produkt   " OBUV "

Všeobecne platí :

  • Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia obuvi. OPOTREBENIE výrobku je často spôsobené nadmerným a častým používaním bez ošetrovania podľa pokynov priloženého letáku.
  • Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu a tím bola ponechaná možnosť objektívneho posúdenia alebo možnosť vady opraviť.
  • Záručná doba 2 roky na tovar, sa nemôže zamieňať s opotrebením výrobku ako je uvedené vyššie
  • Záručná doba 2 roky na tovar, neznamená, že obuv musí pri akomkoľvek používaní vydržať uvedený čas, ktorý môže byť podstatne kratší ako 2 roky
  • Obuv nemá vykazovať známky popraskania a vysušenia  vrchnej kože / v prípade ak sa jedná o celokoženú obuv /, ktorá je spôsobená nedostatočnou údržbou
  • Obuv v prípade reklamovania podrážky, musí byť reklamovaná bez zbytočného odkladu, teda nesmie sa vada prehlbiť na neodstraniteľnú a tým zamedziť výrobcovi zistiť príčinu poškodenia obuvi.
 

Vyzdvihnutie tovaru našim kuriérom / služba Pick&Ship return 4,90 eur

  •  u prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod. Môžete sa sním dohodnúť na čase vyzdvihnutia tovaru
  •  adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek / napr. do práce /
  •  kuriér nalepí na Vami pripravený balík prepravný štítok. Do 24 hod nám kuriér tovar doručí
  •  do balíka vložťe vyplnený formulár " Odstúpenie od zmluvy " , ktorý nájdete v spodnej časti webu 
  •  za uvedenú službu zaplatíte len 4,90 eur s DPH / uhradíte kuriérovi pri odovzdaní balíka
  •  službu Pick&Ship si jednoducho objednáte na info@villo.sk. po prijatí tovaru na reklamačné oddelenie Vás budeme informovať v lehote  max.30 dní o vybavení reklamácie
 

Zaslanie tovaru poštou / zákazník posiela sám cca 5 eur 

  •  tovar nám pošlite na adresu: villo pracovné pomôcky, Pod Kalváriou 4316/81 A, 955 01 Topoľčany s uvedeným kontaktom pre kuriéra 0948 488 560
  •  cena listovej zásielky je cca 4 - 5  eur
  •  do balíka vložte vyplnený sprievodný list " Odstúpenie od zmluvy " , ktorý nájdete v spodnej časti webu 
     po prijatí tovaru na reklamačné oddelenie Vás budeme informovať v lehote max. 30 dní o vybavení reklamácie 

Tovar je nutné zaslať priamo na adresu s faktúry !!! nie na poštu !!!

 

Pošlite nám správu pomocou formulára

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie