Reklamácia tovaru
Ako reklamovať tovar ?
- Reklamáciu vybavujeme čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadov môžu trvať v lehote max. 30 dní
- Tovar musí byť čistý, oblečenie opraté a obuv dôkladne vyčistená.
- V prípade, ak nám zašlete tovar špinavný alebo znečistený, reklamácia bude z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá !
- Ak je to možné, zašlite nám fotografiu poškodenia pred odoslaním reklamovaného produktu k nám, urýchlite tým celý proces
- Tovar nám môžete zaslať poštou / nie na poštu / alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
- Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLNTE FORMULÁR. / Formulár nájdete tu " Odstúpenie od zmluvy "
Najčastejšie reklamovaný produkt " OBUV "
Všeobecne platí :
- Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia obuvi. OPOTREBENIE výrobku je často spôsobené nadmerným a častým používaním bez ošetrovania podľa pokynov priloženého letáku.
- Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu a tím bola ponechaná možnosť objektívneho posúdenia alebo možnosť vady opraviť.
- Záručná doba 2 roky na tovar, sa nemôže zamieňať s opotrebením výrobku ako je uvedené vyššie
- Záručná doba 2 roky na tovar, neznamená, že obuv musí pri akomkoľvek používaní vydržať uvedený čas, ktorý môže byť podstatne kratší ako 2 roky
- Obuv nemá vykazovať známky popraskania a vysušenia vrchnej kože / v prípade ak sa jedná o celokoženú obuv /, ktorá je spôsobená nedostatočnou údržbou
- Obuv v prípade reklamovania podrážky, musí byť reklamovaná bez zbytočného odkladu, teda nesmie sa vada prehlbiť na neodstraniteľnú a tým zamedziť výrobcovi zistiť príčinu poškodenia obuvi.
Vyzdvihnutie tovaru našim kuriérom / služba Pick&Ship return 4,90 eur
- u prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod. Môžete sa sním dohodnúť na čase vyzdvihnutia tovaru
- adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek / napr. do práce /
- kuriér nalepí na Vami pripravený balík prepravný štítok. Do 24 hod nám kuriér tovar doručí
- do balíka vložte vyplnený formulár " Odstúpenie od zmluvy "
- za uvedenú službu zaplatíte len 4,90 eur s DPH / uhradíte kuriérovi pri odovzdaní balíka
- službu Pick&Ship si jednoducho objednáte na info@epracovneodevy.sk / po prijatí tovaru na reklamačné oddelenie Vás budeme informovať v lehote max.30 dní o vybavení reklamácie
Zaslanie tovaru poštou / zákazník posiela sám cca 5 eur
- tovar nám pošlite na adresu: epracovne odevy s.r.o., Pod Kalváriou 4316/81 A, 955 01 Topoľčany s uvedeným kontaktom pre kuriéra 0948 488 560
- cena listovej zásielky je cca 4 - 5 eur
- do balíka vložte vyplnený sprievodný list " Odstúpenie od zmluvy "
po prijatí tovaru na reklamačné oddelenie Vás budeme informovať v lehote max. 30 dní o vybavení reklamácie
Tovar je nutné zaslať priamo na adresu z faktúry !!! nie na poštu !!!
Pošlite nám správu pomocou formulára
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.