Reklamácia tovaru

Ako reklamovať tovar ?

  • Reklamáciu vybavujeme čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadov môžu trvať v lehote max. 30 dní
  • Tovar musí byť čistý, oblečenie opraté a obuv dôkladne vyčistená.
  • V prípade, ak nám zašlete tovar špinavný alebo znečistený, reklamácia bude z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá !
  • Ak je to možné, zašlite nám fotografiu poškodenia pred odoslaním reklamovaného produktu k nám, urýchlite tým celý proces
  • Tovar nám môžete zaslať poštou / nie na poštu / alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
  • Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLNTE FORMULÁR. / Formulár nájdete tu  " Odstúpenie od zmluvy "

Najčastejšie reklamovaný produkt   " OBUV "

Všeobecne platí :

  • Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia obuvi. OPOTREBENIE výrobku je často spôsobené nadmerným a častým používaním bez ošetrovania podľa pokynov priloženého letáku.
  • Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu a tím bola ponechaná možnosť objektívneho posúdenia alebo možnosť vady opraviť.
  • Záručná doba 2 roky na tovar, sa nemôže zamieňať s opotrebením výrobku ako je uvedené vyššie
  • Záručná doba 2 roky na tovar, neznamená, že obuv musí pri akomkoľvek používaní vydržať uvedený čas, ktorý môže byť podstatne kratší ako 2 roky
  • Obuv nemá vykazovať známky popraskania a vysušenia  vrchnej kože / v prípade ak sa jedná o celokoženú obuv /, ktorá je spôsobená nedostatočnou údržbou
  • Obuv v prípade reklamovania podrážky, musí byť reklamovaná bez zbytočného odkladu, teda nesmie sa vada prehlbiť na neodstraniteľnú a tým zamedziť výrobcovi zistiť príčinu poškodenia obuvi.
 Tovar je nutné zaslať priamo na adresu z faktúry !!! nie na poštu !!!