Reklamácia tovaru
Ako reklamovať tovar ?
- Reklamáciu vybavujeme čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadov môžu trvať v lehote max. 30 dní
- Tovar musí byť čistý, oblečenie opraté a obuv dôkladne vyčistená.
- V prípade, ak nám zašlete tovar špinavný alebo znečistený, reklamácia bude z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá !
- Ak je to možné, zašlite nám fotografiu poškodenia pred odoslaním reklamovaného produktu k nám, urýchlite tým celý proces
- Tovar nám môžete zaslať poštou / nie na poštu / alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
- Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLNTE FORMULÁR. / Formulár nájdete tu " Odstúpenie od zmluvy "
Najčastejšie reklamovaný produkt " OBUV "
Všeobecne platí :
- Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia obuvi. OPOTREBENIE výrobku je často spôsobené nadmerným a častým používaním bez ošetrovania podľa pokynov priloženého letáku.
- Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu a tím bola ponechaná možnosť objektívneho posúdenia alebo možnosť vady opraviť.
- Záručná doba 2 roky na tovar, sa nemôže zamieňať s opotrebením výrobku ako je uvedené vyššie
- Záručná doba 2 roky na tovar, neznamená, že obuv musí pri akomkoľvek používaní vydržať uvedený čas, ktorý môže byť podstatne kratší ako 2 roky
- Obuv nemá vykazovať známky popraskania a vysušenia vrchnej kože / v prípade ak sa jedná o celokoženú obuv /, ktorá je spôsobená nedostatočnou údržbou
- Obuv v prípade reklamovania podrážky, musí byť reklamovaná bez zbytočného odkladu, teda nesmie sa vada prehlbiť na neodstraniteľnú a tým zamedziť výrobcovi zistiť príčinu poškodenia obuvi.
Tovar je nutné zaslať priamo na adresu z faktúry !!! nie na poštu !!!