Reklamácia tovaru

Ako reklamovať tovar ?

  • Reklamáciu vybavujeme čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadov môžu trvať v lehote max. 30 dní
  • Tovar musí byť čistý, oblečenie opraté a obuv dôkladne vyčistená.
  • V prípade, ak nám zašlete tovar špinavný alebo znečistený, reklamácia bude z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá !
  • Ak je to možné, zašlite nám fotografiu poškodenia pred odoslaním reklamovaného produktu k nám, urýchlite tým celý proces
  • Tovar nám môžete zaslať poštou / nie na poštu / alebo môžete využiť službu vyzdvihnutie našim kuriérom.
  • Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLNTE FORMULÁR. / Formulár nájdete v spodnej časti  " Odstúpenie od zmluvy "

Najčastejšie reklamovaný produkt   " OBUV "

Všeobecne platí :

  • Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia obuvi. OPOTREBENIE výrobku je často spôsobené nadmerným a častým používaním bez ošetrovania podľa pokynov priloženého letáku.
  • Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu a tím bola ponechaná možnosť objektívneho posúdenia alebo možnosť vady opraviť.
  • Záručná doba 2 roky na tovar, sa nemôže zamieňať s opotrebením výrobku ako je uvedené vyššie
  • Záručná doba 2 roky na tovar, neznamená, že obuv musí pri akomkoľvek používaní vydržať uvedený čas, ktorý môže byť podstatne kratší ako 2 roky
  • Obuv nemá vykazovať známky popraskania a vysušenia  vrchnej kože / v prípade ak sa jedná o celokoženú obuv /, ktorá je spôsobená nedostatočnou údržbou
  • Obuv v prípade reklamovania podrážky, musí byť reklamovaná bez zbytočného odkladu, teda nesmie sa vada prehlbiť na neodstraniteľnú a tým zamedziť výrobcovi zistiť príčinu poškodenia obuvi.
 

Vyzdvihnutie tovaru našim kuriérom / služba Pick&Ship return 4,90 eur

  •  u prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod. Môžete sa sním dohodnúť na čase vyzdvihnutia tovaru
  •  adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek / napr. do práce /
  •  kuriér nalepí na Vami pripravený balík prepravný štítok. Do 24 hod nám kuriér tovar doručí
  •  do balíka vložťe vyplnený formulár " Odstúpenie od zmluvy " , ktorý nájdete v spodnej časti webu 
  •  za uvedenú službu zaplatíte len 4,90 eur s DPH / uhradíte kuriérovi pri odovzdaní balíka
  •  službu Pick&Ship si jednoducho objednáte na info@epracovneodevy.sk  /  po prijatí tovaru na reklamačné oddelenie Vás budeme informovať v lehote  max.30 dní o vybavení reklamácie
 

Zaslanie tovaru poštou / zákazník posiela sám cca 5 eur 

  •  tovar nám pošlite na adresu: epracovne odevy s.r.o., Pod Kalváriou 4316/81 A, 955 01 Topoľčany s uvedeným kontaktom pre kuriéra 0948 488 560
  •  cena listovej zásielky je cca 4 - 5  eur
  •  do balíka vložte vyplnený sprievodný list " Odstúpenie od zmluvy " , ktorý nájdete v spodnej časti webu 
     po prijatí tovaru na reklamačné oddelenie Vás budeme informovať v lehote max. 30 dní o vybavení reklamácie 

Tovar je nutné zaslať priamo na adresu s faktúry !!! nie na poštu !!!

 

Pošlite nám správu pomocou formulára

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: